Klachtenprocedure – Wij lossen het graag op!

Bij EcoRenu streven we naar 100% klanttevredenheid, maar het kan voorkomen dat iets niet helemaal naar wens verloopt. Wij nemen klachten serieus en doen ons best om samen tot een oplossing te komen.

Hoe meld je een klacht?

Heb je een klacht over een product of onze service? Laat het ons weten via e-mail, en wij zoeken samen met jou naar een passende oplossing.

📧 E-mail: info@ecorenu.nl
📞 Telefoon: +31 (0) 342-231091 (op werkdagen bereikbaar van 09:00 – 17:00)

Niet tevreden met de oplossing?

Leidt ons contact niet tot een bevredigende uitkomst? Dan kun je jouw geschil aanmelden voor bemiddeling via WebwinkelKeur.

🔗 Dien een geschil in via:
www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Wij staan altijd open voor feedback en doen ons uiterste best om klachten zo goed en snel mogelijk af te handelen.